Гарантія/Повернення
Інт ернет-магазин Besto є офіційним представником тільки тих виробників, у яких реалізована ретельна система контролю якості.
При цьому, навіть меблі найсучасніших фабрики, можуть мати якісь незначні дефекти. Сама специфіка меблевих виробництв передбачає значну кількість ручної праці, і в наслідок цього до 1% браку
Вся продукція, яка представлена в нашому магазині, має гарантію від 12 місяців. Більш детальну інформацію Ви можете побачити на сторінці товару в розділі Характеристики.
Важливо! При прийманні товару обов’язково перевіряйте вантаж у відділені транспортній компанії в присутності представника (або при отриманні кур’єром).
Вантаж застраховано на повну вартість (роздрібна ціна). Якщо товар приїхав у решетуванні, уважно огляньте чи немає пошкодження упаковки під решетуванням. Якщо помітили пошкодження упаковки під час доставки на адресу, обов'язково дзвоніть нам! У разі виявлення пошкоджень при доставці на відділення, ви маєте право зняти решетування та здійснити огляд, відкривши упаковку. При виявленні пошкоджень безпосередньо товару (вм'ятини, подряпини, потертості...) обов'язково складається акт про пошкодження вантажу.
Також перевіряйте кількість місць, що зазначені в декларації.
Кількість кріпильних елементів, складових частин меблів, ламелей перераховувати при кур'єрі не потрібно. У разі нестачі, будуть оперативно вам надіслані
Претензії про пошкодження приймаються лише у відділенні транспортної компанії :- обов’язково потрібно скласти (написати) акт про пошкодження вантажу. Після того, як вантаж покинув межі служби доставки , або кур’єр залишив його за місцем доставки, претензії про пошкодження не приймаються.
Тому при отриманні товару:
• Ви або Ваш представник повинні оглянути зовнішній вигляд виробу і цілісність упаковки
• Оглянути скляні елементи, фасади на предмет відколів, подряпин і тріщин
• Перевірити відповідність замовлення - назва, комплектацію товару, колір, розмір. У разі виявлення невідповідності після прийняття вироби, заміна відбувається за рахунок покупця.
• При виявленні дефектів або невідповідності зв'яжіться з нами по одному з контактних телефонів
У наведених нижче випадках у гарантійному обслуговуванні буде відмовлено:
• Товар зібраний, деталь з дефектом встановлена або була спроба установки
• Пошкодження виникли внаслідок порушень Правил експлуатації меблів
• Меблі збиралася не професійні збирачем, а замовником / третіми особами
• Гарантійний термін закінчився
• Гарантія не поширюється на фурнітуру.
• Регулювання дверей, з'їхали стопери в шафах не є гарантійними випадками
• При виявленні незначних розбіжностей у відтінках лакофарбового покриття, фактурі тканин і шкір
• При виявленні відхилення від габаритного розміру вироби менш 3 см на виріб.
Обмін і повернення товару
Відповідно до ст.9 «Закону про захист прав споживачів», Ви можете обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після покупки. При цьому:
• Повинні бути пред'явлені документи про придбання товару в нашому магазині - чек або товарна накладна
• Упаковка повинна бути збережена в цілісності. Комплектація повинна відповідати відвантаженої, включаючи ярлики, маркування, інструкції
• Товар не повинен був бути у вжитку і на ньому немає слідів використання.
Якщо замовлення на виготовлення меблів індивідуальне, виготовлене під розміри та/або в тканинах визначених покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)).
Вартість транспортних послуг з пересилання товару оплачує покупець. Якщо в товарі була Безкоштовна доставка і товар повертається, вартість доставки до клієнта віднімається від попередньої оплати або оплачується будь-яким іншим зручним способом.